maandag 7 september 2009

Grootste sprong ever

3 crazy weken achter de rug en nog maar 3 (minder) te gaan..….! Ik heb nu al een mega vreemd gevoel in m’n maag en iedereen is nu al bezig afscheid te nemen of afscheidsetentjes te plannen heel raar! De afgelopen weken heb ik eigenlijk niet heel veel anders gedaan dan keihard werken en ben dag en nacht op @ Chedoke te vinden. Het is raar hoe je je werkplek als een thuisplek gaat zien en voelen. Nou is het gelukkig wel erg gezellig met de meiden daar! Verder hebben Joyce en ik erge lol gehad op het vliegveld toen we een post doc gingen ophalen die voor een jaar in het lab komt werken. We hadden geen idee hoe hij eruit zag en het was gissen bij elke persoon die door de deur stapte. Maar we hadden het direct goed (moesten nog wel even bevestiging hebben de persoon leek namelijk erg Frans). Na hem 10 minuten te hebben aangestaard en te zijn gevolgd zijn we maar op m afgestapt; net voordat hij z’n naam op een papiertje ging schrijven om boven z’n hoofd te houden :). Verder afscheid genomen van Stephanie, die terug ging naar Duitsland en gister en vandaag in Delaware/Londen geweest. Gister een grote einde van de zomer BBQ bij Thomas thuis. Het is hier nog schitterend weer dus het was lekker genieten in de pool & hot tub en de kreeften die levend de pan in gingen (vond ik toch wel een beetje zielig, maar was wel lekker). Ik weet niet wie er wel eens een kreeft heeft open gesneden, maar hij werd opgediend als halve kreeft en er zat dus een groenig goedje op, je denk in eerste instantie dat het some sort of kruiden zijn, nee blijken het de intestines te zijn! Een delicatesse? Ik heb het wel geproefd, niet opgegeten, het was niet eens vies, maar het idee de texture en de kleur.. Vandaag grenzen verlegd in een meer. In Delaware is een creek (ik stelde me daar een soort klein vijvertje bij voor) en er zou een boom staan met een touw eraan. Er was van tevoren gevraagd aan me; zou je dan doen? Touw pakken, zwaaien en loslaten in de creek? Ja hoor!

Nou we kwamen daar en moest nog wel even 10 keer nadenken! Maar gedaan! En zo hard gegild dat ik benieuwd ben of het in NL te horen was (de meeste weten wel dat ik niet zo’n roller coaster held ben :).

Tot over 3 weken!

Liefs Hilde


@ the creek in Delaware; YES IT'S ME!!!!


Over 10 minuten lig jij op iemand z'n bord ready to be eaten!

Klein paradijsje in de achtertuin

5 opmerkingen:

wilna zei

oeeeeeeeeeeeeeeee
dat`s wl ff grenzen verleggen!
zoen

Anoniem zei

Ha Hilde

Jij probeert toch ook alles hè?
Het schiet al weer op dat je terugkomt zeg.Succes met de laatste klussen en verheug me erop je weer tezien
groetjes
Liesbeth

Suzan zei

Vet cool =D
oeh nog maar minder dan 2 weken..

Thomas zei

The pictures are great hilde

Lise zei

WELKOM THUIS!!! en succes op t congres!! xx